fiffieee

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Josefin Johansson - 28 oktober 2009 23:15

  

Farfar hade spytt så vi åkte inte upp ikväll :'(, så de skulle typ åka in till sjukan åh kolla upp det eller ngt sånt...

Så farmor skulle ringa i morroon vid halv 8 åh säga om vi kunde komma upp eller inte... så vi kanske blir hemma :'(

isf skulle vi göra ngt annat kul.... jahaja, vi får väll se hur det går i morron :(

Jag hoppas vi åker upp i morron för ja fick ju en tid hos frisören där uppe ^.^



  

Av Josefin Johansson - 28 oktober 2009 19:41

Sitter här med bästaste beaka nu ^^<3

Vi typ dampar oss framför webben xD ( om ni går in på bilddagboken.se åh söker på "smultronkysss så kan ni se bilderna där) asså bilderna ser inte kloka ut x''D, just nu har  beaka lakt beslagt på min mobil -.-"


Jaja, men vi åker upp redan ikväll till farmor så jag tror inte att jag kommer hinna blogga så mkt.


Älskar dej beaka (:<3


  

Av Josefin Johansson - 28 oktober 2009 15:12

Rebecca åkte precis hem, de var här åh tog en fika. Men hon kommer hit i kväll igen ^^<3

Men nu ska jossan kolla på film, John  Tucker Must die.


  

Av Josefin Johansson - 28 oktober 2009 11:53

  

Häjjj alla bloggare ;D


Idag blev ja veckt halv 11, att man aldrig kan få sova så länge man vill för sina föräldrar!!!!! -.-"

Jaja, senare idag kommer Rebecca åh hon ska sova över hos mej. Det kommer liksom äga sönder ;D

i morgon ska vi åka upp till min farmor åh typ hoppa, så ska vi sova i hennes husvagn åh sen änu mera shopping ;D<3

 Jag vet inte om ja kommer kunna blogga så mkt i morron men ja bloggar idag åh så fort jag har kommit hem ;)


  

     

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Fråga mig

Omröstning

Läser du min blogg ?
 Ja, varje dag!
 När jag har tid
 Ibland
 Näj! aldrig!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Eclipse

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Skapa flashcards