fiffieee

Alla inlägg under november 2009

Av Josefin Johansson - 29 november 2009 18:57

Nu har vi kommit hem från farmor, vi åt lite god mat åh lite sånt där uppe ;)


  

Av Josefin Johansson - 29 november 2009 10:50

häjjj alla bloggare ;D </3


Ja nu har ja vaknat åhh ätit frukost, idag blev det gå upp 10 (-.-') bara för att de kommer åh hämtar oss 12 så ska vi åka upp till farmor åh äta lite middag. Jag antar att det blir lite Jul mat aktigt, eftersom det är första advent idag ;)  


Ja nnu håller ja på åh hitta kläder åh sminka mej lite ;D


Dagens outfit;


    Ett stort örhänge   Åh ett litet örhänge ;D   Snygg sminkning, åhh snyggt hårband ;)

Rosa jeans åh svarta benvärmare^^

     

Svart tröja

Åh lite snören på sidan av tröjan ;D



Så här blev alltså Fiffieee's outfit ;D </3                 


       

Av Josefin Johansson - 27 november 2009 23:24

häjjj alla bloggare </3



Förlåt för att ja inte har bloggat på ett tag, men ja har värkligen inte gjort något roligt denna veckan. Har varit hemma åh varit sjuk hela veckan :/ THAT SUCKS! Så ja har liksom bara legat i min säng åh kollat på film typ ;)

Men idag mår jag lite bättre, fortsfarande lite ont i magen men absolut inte lika mkt som igår. Ja så fiffieee kommer nog på måndag till skolan ;) So get ready ;D

 

Ja, mamma åh pappa är borta hela helgen(kommer hem på söndag) så min kusin Erika är här med oss i helgen ^^. I morgon händer nog inte så mtk :/, vi skulle nog åka bort åhh äta middag hos min faster i Rävlanda(Erikas mamma) sen på söndag ska vi alla upp till farmor i vedum åhh äta lite gott där^^. Så då åker mamma åhh pappa dit så kommer de hem sen. Så ser välla helgen ut :/


Jaja, nu ska ja kolla på "10 things I hate about you"  

Den är grymt bra ;D



  

Av Josefin Johansson - 24 november 2009 19:53

Idag var ja oxå hemma :/, sorry men ja har inte orkat blogga idag. För det mästa har jag legat i sängen åhh kollat på film, sen var ja en sväng till Borås med mamma åhh lämnade in min mobil på lagning -.-


     

Av Josefin Johansson - 24 november 2009 19:53

Idag var ja oxå hemma :/, sorry men ja har inte orkat blogga idag. För det mästa har jag legat i sängen åhh kollat på film, sen var ja en sväng till Borås med mamma åhh lämnade in min mobil på lagning -.-


     

-..

Av Josefin Johansson - 23 november 2009 13:07

Idag är ja hemma från skolan, mår inte bra :(

Ont i magen åhh stortsätt bara hängig -.-


  

Av Josefin Johansson - 22 november 2009 11:36

ohhhh!!! New moon va helt underbar asså! :D<3

love it ;), liksom måste  se igen! :O

Men den va SÅÅÅÅÅÅÅÅ mkt bättre än Twilight asså, då kan ni ju tänka er hur bra den ä! :D åhhh, ja börja grina när Edward lämnade bella och när hoon låh i sängen åh skrek :'< Men så fruktansvärt bra va den! MITT LIV HAR EN NY MENING! Men sämsta slutet asså -.-' han frågar henne om hon vill gifta sej med han! åhh sså är det bara slut!!! :O Så idag är det bara 219 dagar kvar till Eclips ;) (L)


Här är en bild på hur ja har sminkat mej idag :)

  


Jaja, nu ska ja gå upp åh ta ett fotbad åhh kolla på några avsnitt av True blood! :D<3


        

Av Josefin Johansson - 21 november 2009 18:15

Snart blire bio ;), har börjat att göra mej i ordning redan nu ;D

  Lockar ;)     

Ja ska man bli snygg tar det sin tid ;)


  

Klocka

Fråga mig

Omröstning

Läser du min blogg ?
 Ja, varje dag!
 När jag har tid
 Ibland
 Näj! aldrig!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Eclipse

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Skapa flashcards