fiffieee

Alla inlägg under november 2009

Av Josefin Johansson - 3 november 2009 16:25

skolan idag sög, med stort S !

åhhh -.-"



Men vi fick våra skolfoton idag ;D, YEEES! men jag såg ut som värsta apan juuh!! x(

Då blev serri förra året bättre juh!


     

Av Josefin Johansson - 2 november 2009 18:20

Nu har ja precis kommit hem från veronica ^^, hon typ ringde åhh frågade mej om min lillasyster hade fått sina skolfoton för det hade tydligen hennes lillasyster gjort. Så ja typ sprang åhh letade efter de, men när ja hitade de så hade mamma beställt skolkatalogen på meej. Så ja måste vänta tills jag får mina -.-"

Men ja typ ringde till virre igen  åhh frågade om ja kunde komma över åh kolla i skolkatalogen, så ja värsta sprang över xD.

Men nu ska ja dra åhh duscha sen blir det äta mat ^^

I love u Veronica :)


Jokmoken + Fiffieee = B-vänner ;)<33


  

Av Josefin Johansson - 2 november 2009 16:03

Häjjjj alla bloggare :D(a'<3


Sjukt seg dag idag asså -.-"

Dagen började som vanligt med samling, där vi gick igenom läxor åhh annat skit(shit va mkt prov i veckan asså....SUCK....) sen efter det var det typ lifskunskap tråkigt som vanligt. Sen efter hade Syslöjd åhh där hade ja glömt mitt linna hemma efter lovet!(linnet jobber jag med i slöjden asså) åhh sen hade vi typ vikarie så allt gick äne SEGARE! så medans ja väntade på hjälp började jag på ett ärmlöst linne, som jag hade tänkt att ge till min lillastsrer jennie näär det är klart^^. Jaja, rästen av dagen pallar ja inte gå igenom xD, sjukt seg varen iaf!

Men nu ska ja dra åh kolla Gossip Girl^^, sen blr det läxor antar jag :(


     

Av Josefin Johansson - 2 november 2009 07:29

Godmorgon alla bloggare :D!


Nu har ja gjort mej i ordning, åhh ska snart ta ut min inbakade fläta som jag har sovit med ^^.

Vi får hoppas att håret blir bra. Det blåser mkt idag så det blir tjok jacka, vantar åh halstuk som gäller idag ;)


Näe nu ska ja ta ut flätan :), bloggar mera senare idag ;)<3



  

Av Josefin Johansson - 1 november 2009 20:29

  

Nu har ja precis kollar på Gossip Girl! Som fiffieee btw ÄLSKAR! :D<3

åhhhh, jag kan ju kolla vad som kommer på tv flera dar framåt åhhh såg att Gossip Girl varken kommer i morron, tisdag eller på onsdag!!! menar come on, vet de inte att vissa tjejer är beroende av dätta programet? :O


Jaja, ja ska inte klaga på det i hela inlägget xD, ja i morron är det ju skola åhh ja hoppas värkligen att vi får våra skolfoton annars får ja agro damp! xD, serri ja kommer gå åhh klaga hos rektorn! >:(

FIFFIEEE VILL HA SINA SKOLFOTON!

 

  

Av Josefin Johansson - 1 november 2009 17:56

  


Idag har jag fått sjukt många kommentarer känns det som :D

det är värkligen jätte roligt att läsa alla kommentarer som ni skriver (:


Fortsätt att läsa min blogg åh kommentera ;D<3




  

Av Josefin Johansson - 1 november 2009 16:28

Nu sitter jag här med virre ^^, vi har precis kommit in efter att varit ute åh gått en runda :D

I början gick veronica åh tog massor med kort med system kameran hon lånat av min mamma, men efter ett tag blev hon kall om händerna så hon la ner kameran i skyddet åh ner med händerna i fickorna :D


Men nu ska vi snart äta lite ;), lasange blir det idag....MUMS!....


     

Av Josefin Johansson - 1 november 2009 14:13

  

just nu sitter ja här åh gör en Header till min lilla Virre Flört, det går ganska bra tkr ja Skrattande

Hon sitter på övervåningen åh kollar på Idol så nu tänker ja ropa på henne så hon får se de två jag har gjort så ska hon sen få välja vilken hon gillar :D Ni kan kolla hennes blogg senare när vi har fixat det(http://virre748.bloggplatsen.se/)


Jag har även fixat min egen header aldeles själv nu ^^, om ni vill att ja ska fixa en åt er så sicka till jordgubben_jojo@hotmail.com ;D<33



     


Klocka

Fråga mig

Omröstning

Läser du min blogg ?
 Ja, varje dag!
 När jag har tid
 Ibland
 Näj! aldrig!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Eclipse

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards