fiffieee

Alla inlägg under december 2009

Av Josefin Johansson - 16 december 2009 19:36

häjjj bloggen ;D <3


Shit va dålig ja är på att blogga -.-, men nu ska ja berätta lite om min dag^^.

Först hade vi SV/SO fyfan va roligt det var!! xD hahahahahha!!! Asså vi skulle typ vara i grupper åh skriva en jul saga i RIM!!(shit) Jag fick vara i samma grupp som Alexander, Adam & Rebecca(<3). Eehm! ja våran blev kanske inte särskilt bra!! xD

Men vi satt typ brevid albin, hampus, elias, Daniel & magda deras saga var ju nästan bäst asså!! Vi ska läsa upp den då, undra vad Ganning tycker om den! xD

Ja, sen var det dags för dagen första prov i NO -.-, det gick faktiskt bättre än jag hade väntat mej :O, inte IG iaf det kan ja lova ;)

Sen efter det träffade vi ALICE    (my babe) asså vi tjejer (ja, virre åh alice) kommer Roul the scohol nästa år ;D, bäst kommer det bli! (L)
Iaf, sen blev det dags för franska prov åh det gick facktist JÄTTE bra :O, jag kanske är duktig ändå ;)


Men efter skolan så fick mamma komma åh hämta mej, bara för att det va snö ute ^^ Sen åkte vi upp te Gården. Där träffade jag min babe Alice igen ;) Liksom I Loveu Alice <3 åh btw ska ja hem te denna ängelsn efter skolan i morron ;)


Men palla skriva mera nu, ska dra in i duschen nu ;)



   

Av Josefin Johansson - 15 december 2009 20:32

Idag blev väldigt lungt i skolan ^^, kanske för att "en viss person" har åkt utomlands ;D

Ja helt vanlig dag, inget roligt -.-, samma tröga tråkiga skola som jag hoppas att snart få slippa!! eeh ja, om 3 år så slipper ja den! FUCK!


Shiet, i morron har vi TVÅ prov(NO & FRANSKA) så jag har fått sitta åh plugga på det hela dagen, liksom suger?! 

   Typ jag förut?! hahahha, får hålla koll så ja inte blandar ihop all skit! Serri dålig stil åh lägga två prov på samma dag. Blir ju svårare för lilla mej åh plugga!!!


Undra om man kan stämma dem för att ge för mkt läxor?   



  

Av Josefin Johansson - 14 december 2009 21:33


Chachaa bloggen ;D </3


Nu ska ja dra åh måla naglarna   

Vi får se hur dem ser ut sen då da   



  

Av Josefin Johansson - 14 december 2009 21:24

HAHAHAHAHH, för bögen åh


hans mamma på Ullared!   


  

Av Josefin Johansson - 14 december 2009 17:38

  


chacha bloggen ;D </3


Dagen helt nice, matte prov igentligen men  får göra det efter lovet isf   

Bara för att ja inte hade hunnit te diagnosen äns   

Ja, man får plugga under lovet ist. INTE bra -.-


Men nu ska ja dra åhh plugga lite till, serri inget roligt händer ju   



  

Av Josefin Johansson - 14 december 2009 07:42

godmorgon bloggen ;D </3'



Nu ska ja snart dra iväg till bussen, men ja orkar inte stå där nere åh frysa så ja bloggar lite   


Jag tror det tog nästan en halv timma för att få ner böset ja kallar mitt hår!!

Stackars min plattång, den måste vara helt slutkörd nu   

Men nu får ja faktiskt ta åh dra iväg ;)



  

Av Josefin Johansson - 13 december 2009 21:15

  

USCH!!! har liksom värsta mkt prov


pluggande denna veckan -.-, värsta provet


blir nog NO!!   


  


Av Josefin Johansson - 13 december 2009 20:19

  


blev allt bra tkr jag ;)




  

Klocka

Fråga mig

Omröstning

Läser du min blogg ?
 Ja, varje dag!
 När jag har tid
 Ibland
 Näj! aldrig!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Eclipse

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Skapa flashcards