fiffieee

Alla inlägg under januari 2010

Av Josefin Johansson - 23 januari 2010 17:35

chacha bloggen ;D <3


Nu har vi precis ätit lite :)

Igår var det först skola, sen åkte jag med rebecca hem åh sen åkte vi in till dansen i borås    HIHIHIHIHH, va roligt det var. Vi typ gjorde olika Hip hop övningar fast det är streat danc ? :s aja, sen sovde ja över hos rebecca ^^

vi kollade på värsta läskiga filmen om mumier ;oo  LÄSKIG!!

Sen typ flumade vi hela tiden xd hahahahhahahahahahahahahahahahhahahaaaaahah!


Så idag var ja hemma hos rebecca till typ tre, sen åkte jag hem åhh träffade min moster som var hemma hos oss ^^




  

Av Josefin Johansson - 20 januari 2010 18:20

chacha bloggen ;D <3


skäms på mej :(, dålig uppdatering ja vet :(<3

Men han inte med att blogga så mkt i går, det var så här att mamma kom åh hämtade upp mej efter skolan för de hade hämtat upp ett packet till mej. GISSA VAD? :D

MIN VÄÄÄÄÄÄÄSKA!!!!!!!!! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAY!!!!!!!!!!

Nu ja jossan glad :D Sen så gick ja till OMEGA för att träna lite med Veronica ^^, för er som undrar så är det ett gym i omega som ja går åh tränar på :), sen nu fredag börjar dansen :D <3

Sen efter träningen så gick ja hem åh skulle äta, sen åkte jag åh mamma till Min kusin i Rävlanda för hon skulle ha ngt mary kay paty typ så vi hade lite ansiktbehandling åh sånt där :), så det blev väldigt sent :/


Men idag var det väll bara en vanlig Onsdag;), i morgon är det halv dag(y)





  

Av Josefin Johansson - 18 januari 2010 19:54

chacha bloggen ;D <3


Idag skulle jag igentligen tränat med rebecca, men ingen av oss var riktigt på tränings humör så vi tog en liten spa dag ^^) MYYYYSIGT :D

Vi bastade, hade silverinpackning, ansiktsmask, åh efteråt så smörjade vi in oss så vi inte skulle vara torra ;)  men vi morgon SKA jag träna med Veronica :) <3





  

Av Josefin Johansson - 17 januari 2010 00:52

chacha bloggen ;D <3


Nu har familjen lammi gått, hahahah vi typ körde SINGSTAR xd.

Just so everybody know, det var ja åh veronica som fick dem till att sjunga ^^

Det började med att min Pappa åh Anders(Veronicas mammas kille) sjungde mot varandra, sen flöt det på lite bättre ;D hahahaha roligt va det ^^


orkar inte skriva mera om det xd, men roligt va det! And btw, JAG ÅH VERONICA ÄÄÄÄÄÄGER!    suckers! 



Av Josefin Johansson - 16 januari 2010 17:56

chacha bloggen ;D <3


Nu har jag kommit hem från bion ^^), en sak ja glömde att säga var att min lillasyster åh hennes kompis följde med.... så när vi gick in för att sätta oss så va det en tant som satt på hennes kompis plats, så de sprang till mej åh jennifer(vi satt nämligen inte jämte varandra) åh sa det åh bad mej åh be henne att flytta på sej.

så vad ska man göra? Så jag fick följa med dem bort till sina platser åh sa att ja tror att hon sitter på fel platts.... hon kollade på sin biljett åh flyttade på sej.

Sen när ja kom tbx hade någon gubbe pratat med jennifer åh frågat om vi typ kunde byta platser så han kunde sitta med sin dotter, ja orkar inte förklara men vi bytte med en annan familj.

Sen det roligaste av allt   , förutom alla föräldrar som var på bion var jag åh jennifer äldst xd HAHAHHHHAHHAHAHAH! serri, alla var typ 4-10 ?

Så där satt vi bland alla små barn xD




  

Av Josefin Johansson - 16 januari 2010 14:23

chacha bloggen ;D<3


På onsdag den 20 kommer min månadspeng ;D, åh då är det två saker som sår på min lista. 

- shoppa med rebecca

-köpa silver shampoo


Åh silver shampoo ska inhandlas först, åh dem här två väljer ja mellan;

     <-- mäst inne på denna


men inte helt säker än :/




  

Av Josefin Johansson - 16 januari 2010 13:46

chacha bloggen ;D <3



*hoppas, hoppas* att min väska kommer


denna veckan :D, OOOOOOH my love liksom^^)




  

Av Josefin Johansson - 16 januari 2010 12:00

chacha bloggen ;D<3



Idag blire Bio med Jennifer ;), sen ikväll blire att familjen Lammi kommer över.

Så ja vi får se hur dagen blir ;)


MEN DET VIKTIGASTE AV ALLT! DET ÄR LÖRDAG IDAG = INGEN SKOLA!





  

Klocka

Fråga mig

Omröstning

Läser du min blogg ?
 Ja, varje dag!
 När jag har tid
 Ibland
 Näj! aldrig!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Eclipse

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Skapa flashcards