fiffieee

Alla inlägg den 5 januari 2010

:(

Av Josefin Johansson - 5 januari 2010 23:00

chacha bloggen ;D<3


det blev ingen  Ska du säga mamma åh jennie skulle kolla på en film så ja fick kolla på film med dem ist, tur att ja spelade in det då ;) så kan ja kolla på det i morron ^^)


fast kanske inte i morron :/, för då ska vi ju upp till Vedum. Ska äta middag hos min faster, så ja antar att vi kommer hem lite sent kanske?



  

Av Josefin Johansson - 5 januari 2010 20:56

chacha bloggen ;D <3


Nu ska ja gå upp åh se om ja kan sno till mej tv en stund ^^)

Jag ska nämligen kolla på Ska du säga 

  

Älskar det programet liksom ;D <3


  

Av Josefin Johansson - 5 januari 2010 18:04

chacha bloggen ;D<3





Nu har vi kommit hem från


badhuset :D, själv simmade jag


totalt 500 meter  


  

Av Josefin Johansson - 5 januari 2010 15:55

chacha bloggen ;D<3



nu ska ja åka till sandared åh simma några längder, medans Jennie åh Wanessa ska bada lite.


Sen som ja glömt åh säga, ska sötaste Rickard sova hos oss i natt :D

För er som inte vet, är rickard mitt kusin barn åh är bara 3 år :)


  

Av Josefin Johansson - 5 januari 2010 15:07

chacha bloggen ;D<3



Jag kollade vad mitt Bloggvärde var på denna sidan http://bloggvarde.se/

och fick 1581 kr ;D   Inte illa ;D


Tummen upp för det!   




  

Av Josefin Johansson - 5 januari 2010 14:13

chacha bloggen ;D<3


Idag var jag ju hos docktorn :/, på grund av mina knän. Dem knäcker åh låser sej så det gör ont. Men vi har varit åh kollat en annan gång åh då röntgade de knät, men det visade inget... så nu ska ja få göra en Magnetröntgen   

   <--- magnetröntgen

så vi ska få en kallelse om när vi ska få komma in åh göra sån... :(


Sen så gick ja åh mamma på stan lite ;D

jag köpte;;   - Mineral Puder

    - Bok två i "True blood"  

   - Tights 

   - Ett Bas linne

   - Jeans

   - Kofta

  

Av Josefin Johansson - 5 januari 2010 14:04

chacha bloggen ;D<3



Jag vill ju svara på så många av era frågor som möjligt så här är en till fråga som ja fick igår ;)


"Vad är en gerbil ? :) Läste att du hade en sådan :)" Från Emma

Svar; En gerbil är ett mellanting av hamster åh råtta.

 Det här är en Gerbil ;)

Jag kan tyvärr inte ha så några andra djur, eftersom min pappa är allergisk så jag kan bara ha en sån här eller en dvärghamster men det är inte specielt mkt skillnad på dem förutom att Gerbilen har svans åh är dagdjur :)


Hoppas du fick några bra Svar :) <3



  

Klocka

Fråga mig

Omröstning

Läser du min blogg ?
 Ja, varje dag!
 När jag har tid
 Ibland
 Näj! aldrig!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Eclipse

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards