fiffieee

Direktlänk till inlägg 10 januari 2010

rebecca <3

Av Josefin Johansson - 10 januari 2010 17:32

chacha bloggen ;D <3


Nu har ja kommit hem från Rebecca :)

Shiet va skoj vi hade xD, ja har inte flumat på jätte länge igår/idag gick det inte säkert till xd. Vi flamsade så mkt igår asså, shit ja har inte skrattat SÅ mkt på LÄNGE! XD! ahhaahhahahah! Så låg i typ uppe åh pratade till typ fyra.

Sen idag åkte vi åh åkte skriskor i ishallen.... så glad att ja inte har några kort som ja kan lägga upp -.-, jag såg typ ut som bambi på hal is. hahahahhahahahaha

eeehm, ja skriskor är kanske inte min starka sida XD.


Men nu ska ja dra åh duscha åh sen ta silverinpackning åh lite ansiktsmask ^^)

*härligt*




  

 
 
Erica

Erica

11 januari 2010 01:24

Kolla in min blogg. Jag har utmanat dig ;)

http://ericamarie.blogg.se

 
Ingen bild

annlena

11 januari 2010 10:00

bambi på hal is....det kan jag tänka mej hur det såg ut. Hahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Johansson - 15 februari 2010 17:44

Trött på bloggplatsen :/     Så nu skaffar jag en NY blogg, fortsätt att   följa mej och min vardag på denna bloggen ;'   http://theblondchick.blogg.se/ ...

Av Josefin Johansson - 15 februari 2010 12:52

HAHAHAHHA ! I avsnitt 4 av The vampire diaries är en utan twilight bökerna med :D(de säger inte vilken) Demon bara ngt i stil med "Jag för står mej inte på Bella, Edward är så klyvad" åh Caraline "Men man måste läsa de första böckerna för att först...

<3

Av Josefin Johansson - 15 februari 2010 11:04


chacha bloggen ;) <3     Första dagen på lovet, härligt ?!      Idag blire nog bara chilla lite^^, i morgon blire åka upp till vedum för min faster fyller år. Alla sms:a då ^^ <3   Men nu hade ja tänkt mej på "vampire diaries" &lt...

Av Josefin Johansson - 8 februari 2010 20:55

chacha bloggen ;D<3   Jag är typ värdens dåligaste på att blogga typ ? xd men serri, jag har inte kännt för att blogga ! Men nu ska ja försöka bli bättre ;)   Idag när jag gick upp för att göra mej iodning för skolan, så mådde jag inte...

Av Josefin Johansson - 23 januari 2010 17:35

chacha bloggen ;D <3   Nu har vi precis ätit lite :) Igår var det först skola, sen åkte jag med rebecca hem åh sen åkte vi in till dansen i borås    HIHIHIHIHH, va roligt det var. Vi typ gjorde olika Hip hop övningar fast det är streat danc ...

Klocka

Fråga mig

Omröstning

Läser du min blogg ?
 Ja, varje dag!
 När jag har tid
 Ibland
 Näj! aldrig!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Eclipse

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Skapa flashcards