fiffieee

Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

sry <3

Av Josefin Johansson - 13 januari 2010 19:45

chacha alla bloggare ;D<3



Jag har varit så grymt dålig uppdatering denna veckan! men skolan har precis börjat efter lovet åh så. Så jag har inte hunnit att blogga så mkt :/

*skäms på mej*, men nu tänkte ja berätta lite om min dag ;)


Började med SO/SV åh det gick faktiskt bra, jag hade gjort klart mina 15 frågor om en täxt igår så jag började åh skriva någon dagboks grej...

Sen hade vi NO, BOOOORING!! Fast vi labbade idag, det va ganska skoj :D

Åh jah ser ju SÅÅÅÅÅÅÅ bra ut i labbråck åh labbglasögon! xd, hahahahhah!!

jaja, synd att ja inte fick ngt foto att ladda up.


Sen hade vi matrast åh ja fick träffa min älskade Alice :D <3, och lämnade hennes tröja som hon gkömde hos mej. sen hade vi ENGELSKA :D, bästa lektionen på HELA dagen/veckan. Vi skulle göra ett arbete på engelska, om någon fritidsaktevitet i england/USA. Åh jag jobbade med Magda åh Gabbi <3.

Vi jobbade ju SÅÅÅÅÅÅ mkt xd, vi ska jobba om hur man gör filmer i Hollywod, undra om vi är serriösa? Så skulle vi måla en bild(på paint) som liknade en halv uppäten kaka xd, HAHHAHAHAHAHH!!


Sen orkar ja inte skriva mera om min dag -.-' <3, puss på er´'



  

 
 
Ingen bild

'

13 januari 2010 20:03

hahhah, gu va seriöst xd

 
Ingen bild

\\\'

13 januari 2010 20:04

nästa gång, ta en bild på dej i labb rocken åh glasögonen :D

 
alice :)

alice :)

13 januari 2010 20:05

AHAHAHHA, jag vill se dej i labb rock och labb glasögon elr vad det heter xd hahahah. :D

http://www.alissie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Johansson - 15 februari 2010 17:44

Trött på bloggplatsen :/     Så nu skaffar jag en NY blogg, fortsätt att   följa mej och min vardag på denna bloggen ;'   http://theblondchick.blogg.se/ ...

Av Josefin Johansson - 15 februari 2010 12:52

HAHAHAHHA ! I avsnitt 4 av The vampire diaries är en utan twilight bökerna med :D(de säger inte vilken) Demon bara ngt i stil med "Jag för står mej inte på Bella, Edward är så klyvad" åh Caraline "Men man måste läsa de första böckerna för att först...

<3

Av Josefin Johansson - 15 februari 2010 11:04


chacha bloggen ;) <3     Första dagen på lovet, härligt ?!      Idag blire nog bara chilla lite^^, i morgon blire åka upp till vedum för min faster fyller år. Alla sms:a då ^^ <3   Men nu hade ja tänkt mej på "vampire diaries" &lt...

Av Josefin Johansson - 8 februari 2010 20:55

chacha bloggen ;D<3   Jag är typ värdens dåligaste på att blogga typ ? xd men serri, jag har inte kännt för att blogga ! Men nu ska ja försöka bli bättre ;)   Idag när jag gick upp för att göra mej iodning för skolan, så mådde jag inte...

Av Josefin Johansson - 23 januari 2010 17:35

chacha bloggen ;D <3   Nu har vi precis ätit lite :) Igår var det först skola, sen åkte jag med rebecca hem åh sen åkte vi in till dansen i borås    HIHIHIHIHH, va roligt det var. Vi typ gjorde olika Hip hop övningar fast det är streat danc ...

Klocka

Fråga mig

Omröstning

Läser du min blogg ?
 Ja, varje dag!
 När jag har tid
 Ibland
 Näj! aldrig!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Eclipse

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Skapa flashcards