fiffieee

Alla inlägg under januari 2010

Av Josefin Johansson - 8 januari 2010 12:42

  

     typ osminkad åh hela skiten xd

annars blev det bara lite slarv mer håret ;)   Tröja åh jeans ;)




  

Av Josefin Johansson - 8 januari 2010 11:19

godmorgon bloggvärden :D <3


sovde värsta lite inatt -.-, somnade inte ordentligt fören klockan var kanske runt 

fem - halv sex? så lite trött när man vaknar klockan nio kan man ju lungt säga >.<


Idag? städa rummet xd, åh bara chilla åh ta det lungt liksom ;)



  

Av Josefin Johansson - 7 januari 2010 22:40

chacha bloggen ;D <3


Nu sitter ja åh grejar lite på datorn, min lillasyster övertalade mej om att få sova i min soffa inatt.

I morgon blire bara chilla åh ta det lungt, antagligen städa lite på rummet?




  

Av Josefin Johansson - 7 januari 2010 21:07

chacha bloggen ;D<3


Idag blev det åka till bgd åh vara med Gabbi ;D Vi hade typ roligast ;)

Vi typ började diskutera gurkor xd, sen kom vi inte på hur de växte xd.

Min teori var att de fall ner från himlen men det tyckte inte Gabbi var någon bra idé för då skulle man ju få de i huvudet! Så vi gick in på datorn åh Googlade på det xd, sen blev vi typ värsta nolifare för vi typ googlade på ngt från varje bokstav xd


Men sen åkte vi till sandareds badhus åh ja simmade 500 meter idag oxå ^^)


  

Av Josefin Johansson - 7 januari 2010 10:01

godmorgon bloggen ;D <3




Gick upp klockan nio idag -.-' måste ju försöka åh vända på dygnet här nu innan skolan börjar. 

Men idag blire hem till Gabbi :D, så ja kanske inte hinner blogga så mkt. Men bloggar mera ikväll annars ;)<3



  

Av Josefin Johansson - 6 januari 2010 23:00

chacha bloggen ;D <3


Sett min nya header? ^^)

den har min älskling till veronica gjort till mej

http://jokkmokk.bloggplatsen.se/ <--hennes blogg - 


Mej älskar min lilla jokkmokk;)

Så här kommer ett litet hjärta från mej till dej gumman :)

  

Från mej till dej, ett LITET hjärta ;)





  

<3

Av Josefin Johansson - 6 januari 2010 22:53







  

Av Josefin Johansson - 6 januari 2010 22:33

chacha bloggen ;D<3


Nu har ja precis spelat lite super mario till Wii med min lillasyster ;D

   <---Den 


Åh nu ska ja fixa åh greja mej lite, måste vända tbx dyngnet nu -.- 

Skola på måndag, igentligen längtar ja lite ;o

men igentligen längtar ja bara till att få träffa alla kompisar ^^)


  

Klocka

Fråga mig

Omröstning

Läser du min blogg ?
 Ja, varje dag!
 När jag har tid
 Ibland
 Näj! aldrig!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Eclipse

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Skapa flashcards