fiffieee

Alla inlägg under januari 2010

Av Josefin Johansson - 6 januari 2010 16:40

chacha bloggen ;D <3



Nu sitter vi i bilen åh är på väg hem, jag upptäckte att man kan ha datorn trådlöst i bilen så länge man har internätt kablen ^^) visst är ja duktig?

Iaf, så bloggar ja lite i bilen nu ;) så en timmas bil färd ligger framför oss -.-



  

Av Josefin Johansson - 6 januari 2010 16:17

chacha alla snyggingar ;D <3



Nu har vi varit här en stund åh vi har ätit lite mat -Snitzel åh potatis- sen blev det annanas paj med lite glas *mumms*.

Min lillasyster får inte en sekund lung åh ro xd, rickard håller hela tiden på 

"nenni" han är så sööt :) 


På vägen upp blev det lyssna på musik på mobilen ;), antagligen samma sak på vägen hem ;D

Åh i morron blire vara med Gabbi :D<3 puss på det ;)



  

Av Josefin Johansson - 6 januari 2010 11:57

      

Av Josefin Johansson - 6 januari 2010 10:08

Godmorgon bloggen ;D <3


Hoppas alla har sovit gott? Ja har sovit sådär xD

Men idag blire åka upp till faster åh äta middag där, samtidigt lämna av Rickard.

Jag orkar igentligen inte följa med :/, men kanske kan ta med mej datorn åh blogga lite mera?    

Finns liksom inte så mkt att göra där annars :/, igår kväll satt ja iaf åh laddade över låtar från datorn till min iPhone så nu är ja redo för en timmas bildfärd ;)


Bloggar lite mera senare     



  

:(

Av Josefin Johansson - 5 januari 2010 23:00

chacha bloggen ;D<3


det blev ingen  Ska du säga mamma åh jennie skulle kolla på en film så ja fick kolla på film med dem ist, tur att ja spelade in det då ;) så kan ja kolla på det i morron ^^)


fast kanske inte i morron :/, för då ska vi ju upp till Vedum. Ska äta middag hos min faster, så ja antar att vi kommer hem lite sent kanske?



  

Av Josefin Johansson - 5 januari 2010 20:56

chacha bloggen ;D <3


Nu ska ja gå upp åh se om ja kan sno till mej tv en stund ^^)

Jag ska nämligen kolla på Ska du säga 

  

Älskar det programet liksom ;D <3


  

Av Josefin Johansson - 5 januari 2010 18:04

chacha bloggen ;D<3





Nu har vi kommit hem från


badhuset :D, själv simmade jag


totalt 500 meter  


  

Av Josefin Johansson - 5 januari 2010 15:55

chacha bloggen ;D<3



nu ska ja åka till sandared åh simma några längder, medans Jennie åh Wanessa ska bada lite.


Sen som ja glömt åh säga, ska sötaste Rickard sova hos oss i natt :D

För er som inte vet, är rickard mitt kusin barn åh är bara 3 år :)


  

Klocka

Fråga mig

Omröstning

Läser du min blogg ?
 Ja, varje dag!
 När jag har tid
 Ibland
 Näj! aldrig!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Eclipse

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards