fiffieee

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Josefin Johansson - 8 februari 2010 20:55

chacha bloggen ;D<3


Jag är typ värdens dåligaste på att blogga typ ? xd

men serri, jag har inte kännt för att blogga !

Men nu ska ja försöka bli bättre ;)


Idag när jag gick upp för att göra mej iodning för skolan, så mådde jag inte särkilt bra. Men jag gick till skolan för att prova(menar liksom ja kanske modde bättre senare?) men nejnej.... ärligt talat mår ja nog sämmre nu än i morse. Men det var så att mamma var hos docktorn idag så hon hämtade upp mej från skolan på vägen hem, för ja orkade värkligen inte vara kvar så som jag mådde.


Så nu sitter jag i min säng åh bloggar lite, ska snart sova lite för att ja är så fruktansvärt trött xd


  

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Fråga mig

Omröstning

Läser du min blogg ?
 Ja, varje dag!
 När jag har tid
 Ibland
 Näj! aldrig!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Eclipse

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Skapa flashcards